Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Life Suck - 24 oktober 2013 21:55

Skitsnack..
Består oftast av tjejer som är sur på varandra som sprider lögner bakom någons rygg.
Händer ofta utan att man tänker på det men menar igentligen inte skitet man säger.
Alla kompisar har upp och ner, saker som man inte är överens om eller egenskaper man inte gillar om personen men det betyder inte att man inte bryr sig om den.
Jag och mina två kompisar vi kallar dom M och I. Vi har mycket av det där som kallas skitsnack men vi snackar bara om saker vi inte gillar hos personen och saker den gör, aldrig lögner (som tur är). Men ibland kommer allt ut pga M. Men ibland är det bra och ibland är det riktigt dåligt.
Så idag då
I smsa mig och sa snackar du skit om mig till M för det säger hon och självklar så säger man nej eftersom man inte orkar bråka.
Men imorgon ska jag bryta skiten jag ska snacka med I för om det är en sak jag hatar så är det lögner och jag orkar verkligen inte med mer av de.
LifeSuck so keep it real!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards