Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Life Suck - 15 oktober 2013 20:52

Jag försöker ofta att inte svära, det är fult enligt många men jag tycker bara det är ett sätt att utrycka sina känslor på.
Som när man är ap stressad så kan jag bara skrika ut jävla apa!......
Det händer väldigt ofta för asså jag är stressad.
Väldigt ofta.
Jag vet att det inte är bra men jag kan inte rå för det, jag har en oplanerad dag i veckan. Jag känner mig ibland som en vuxen för att jag planerar så mycket och den ända dagen som inte är planerad är lördag.
Den ska inte vara planerad för då ska man göra exakt vad man vill.
Jag tränar fyra gg i veckan på måndag, onsdag, torsdag och söndag. pluggar alla skoldagar har gitarr på tisdag. Städar på söndag och går på Fritidsgårn på fredag.
Ja min vecka är fullproppad och man blir bara galen när någon kommer fram under skolan, kan inte vi vara idag efter skolan? Och jag säger nej. Så säg dom varför?
Jag har andra saker än att vara med kompisar jag är en planerad person och kan inte vara med någon under skoldagarna!
Inte en tanke men aja
Life is so Fucking planed

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards