Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Tillit

Av Life Suck - 14 november 2013 20:48

Jag har svårt för att lita på folk, efter alla som har svikit mig hoppas jag att det är förståeligt. Men det som nog just nu gör mig ledsen är att den ända personen jag kan lita på just nu sitter bakom andra sidan skärmen och hon heter Maja.
Hon är nog den ända jag litar på. men även fast tilliten finns där så har jag det ändå svårt att öppna upp mig.
Hon har slutat berätta saker till mig på grund av min uppväxt, att jag har svårt att berätta hur jag igentligen känner.
Det gör våran vänskap svagare och det är något jag aldrig vill ska hända.
Det är därför jag skriver sånt här just här, då kan hon precis som alla andra läsa, bara att hon vet faktiskt vem jag är.
Så nu vet även ni jag har Tillits problem och jag hoppas verkligen att den går bort.

Och till Maja, älskar dig och jag vill aldrig att det ska hända något mellan oss. För vad är det för mening att ha en bästis om man inte litar på den?
Maja ge inte upp på mig, ge mig bara lite tid!
LifeSuck without My Maja!

 
 
Ingen bild

Maja

14 november 2013 21:30

Jag berättar allt jag vågar säga. Jag låter inte dina tillitsproblem påverka vad jag säger till dig, de lovar jag. Minns du midsommar, hela natten försökte du få ur mig ett litet problem. Visa saker vågar jag inte prata om, jag litar på dig fullt ut, men jag vågar inte säga allt ändå. Jag kommer aldrig ge upp på dig gumman. Du och jag är som Batman och Robin, kebab och vitlökssås. Vi är inte lika starka och bra tillsammans. Älskar dig hjärtat. Stay strong <3

Life Suck

14 november 2013 21:33

Berättar mer imorgon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Life Suck - 20 januari 2014 00:46

Jag har försökt.. Jag har försökt att fixa allt så att allt ska varar bra. Jag har till o med försökt berätta till min mamma om allt! Men lyssnar hon? Neeeeej självklart inte hon sitter där med sin telefon och svarar inte förns om 5 minuter eller in...

Av Life Suck - 6 januari 2014 03:38

I hela mitt liv har jag kämpat, kämpat för att jag inte ska brista ut i gråt när min mamma är i närheten. Jag håller allt inne, allt som jag någonsin känt stannar inuti mig och kommer aldrig ut, förns den här bloggen. Jag skapade den för att andra ...

Av Life Suck - 6 januari 2014 03:04

Nu när jag är tonåring så börjar alla vuxna som känner mig sen jag var liten snacka om min framtid och om min barndom. Jag har inte så många minnen från min barndom men varenda gång så får jag reda på något nytt jag gjorde när jag var liten, vissa b...

Av Life Suck - 31 december 2013 15:55


I varje film är varje ond jävel mörk klädd. Men bara för att man inte är mörkklädd betyder det inte att man inte är ond, och att om man är mörkklädd betyder det inte att man är ond. Men dom lurar våra hjärnor att tro att det är så. Så att varje gång ...

Av Life Suck - 18 december 2013 15:48

Jag är trött på att gömma mig. Jag har gömt mig i hela mitt liv från personer jag är rädd för att såra mig. Jag har gömt mig tillräckligt länge, jag har också gömt mig från alla som läser. Hur ska ni tro allt jag skriver om jag gömmer vem jag är? ...

Skapa flashcards