Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Life Suck - 21 oktober 2013 19:59

1Förnamn: börjar på T ocH kommEr inte Att säga mer.
2Efternamn: börjar på L
3Största rädsla: att flytta.
4Största besvikelse : flyttningar
5 jag har flyttat över 15 gånger (svar på flytträdslan)
6 jag har alltid igentligen vilja bo med min pappa men vågar inte berätta det.
7 jag hatar verkligen staden jag bor i.
8 mina föreldrar har vart skilda sen jag var 3 år
9 jag älskar granatäpplen
10 jag har en hemlig blogg som ingen jag känner eller är släckt med vet om.

My lips is my weapon- LifeSuck

Av Life Suck - 21 oktober 2013 17:11

När ni ser den här rubriken kommer ni säkert tänkta : du jag har det skit tufft jag också.
Jag säger inte att jag har det tuffast för det har jag inte men ibland känns det som allt rasar på mig, som om massa tunga stenar rasar på mig och jag kan inte flytta mig ur vägen.
Jag har haft det tufft men det gör mig starkare men ibland vill jag bara gråta tills det inte finns några tårar kvar i mig.
Det värsta med det är att min mamma inte ens hör på min röst när hon frågar om allt är okej att det faktiskt inte är det även fast jag säger ja.
Ingen i min familj förstår mig ordentligt och det kommer som aldrig göra, jag önskar bara att dom försökte.
Så jag går i nian och allt ska vara tufft i skolan jag vet, men för mig är det inte det. Jag har det rätt så lugnt även fast det inte borde vara det.
Hemma är allt.... Aa.
Den ända som förstår mig lite är min pappas fru och dom bor skit många mil ifrån mig och jag träffar dom bara 4 gånger om året! Enkelt nej men det är så det är när man har skilda föreldrar och det är bara något jag måste stå ut med.
Tänker en tanke
LifeSuck

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards