Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Life Suck - 12 oktober 2013 17:15

Nu ska vi åka hem då, asså från västerås.
Och jag tänker fortfarande på om det är så att det ända stället jag känner mig hemma på är vägen, på resande fot. Och ja mitt liv har mest bestått av resor, och inte roliga ena utan den tråkiga sorten.
Inget barn bör behöva gå igenom det jag gjort, för nu efter allt så känner jag mig inte hemma någonstans.
En tanke
LifeSuck

Av Life Suck - 12 oktober 2013 14:46

Åker till Västerås med bästa Maja med familj (eller halva familjen då).
Ska shoppa lite, kanske om jag har pengar men Maja ska antagligen.
Det är något med att åka bil som lugnar ner mig, eller så är det bara för att jag är van vid att resa så det är det ända som känns som hemma för mig.
Äsch aja nu ska jag ha kul!
En annan tanke
LifeSuck

Av Life Suck - 12 oktober 2013 10:02

Är det bara jag som hatar när killar har noll respekt?
Asså dom kan skicka: bh bild? Och när man säger nej dom ba skit på dig då.
Så jävla noll respekt vilken kille tror att han kan få en tjej på det sättet?!
Jag har självrespekt och skulle aldrig göra det!
Killar tror alltid att dom är något!
Dom behöver aldrig bry sig om något!
Aldrig hur dom ska se ut för dom blir inte dömda av andra killar på hur dom ser ut!
Medans vi tjejer kan få massa buhningar om vi går i mjukiskläder och no smink!
Jag blir galen! Själv går jag ofta utan smink och har mjukiskläder bara för att visa att vi kan också! Det är inte bara killarna som kan gå sköntklädd!
En bra tanke
LifeSuck

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards