Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Life Suck - 19 oktober 2013 23:45

I livet kommer vi till tidpunkter då vi inte vågar säga sanningen, eller inte vågar göra vad vi vill.
Vi människor är fega och beter oss som javette fan.
Men en sak är jag säker på.
Om man ska vara sig själv ska man gå rakt ut, våga göra vad fan man vill.
Var inte rädd för att visa vem du faktiskt är.
Stå ut och var dig själv följ inte den jävla strömmen för den är ju så tråkig.
Var unik, var dig själv.
Va ingen ful kopia var originalet, det är det som är det snygga med att vara sig själv för Man kan aldrig hitta en exakt likadan person.
En tanke
Life just suck of you make it that way

Av Life Suck - 19 oktober 2013 10:42

Det är någon gång i ditt liv du måste gå ut.
Visa världen vem du är och inte att skämmas.
Men vem vågar? Alla gömmer någon del av sig själv.
På den här bloggen så har jag alltid vart mig själv ingen annan.
Men det är ju för ni som läser har ingen aning om vem jag är, bara att jag ska flytta till Västerås.
Och det är exakt så jag vill ha det.
Jag gömmer mig inte, jag visar bara inte mitt ansikte eller namn.
Jag hoppas ni förstår, jag har gått igenom massor av saker och måste bara få ut det.
En tanke om mig
LifeSuck

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards