Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Life Suck - 13 oktober 2013 21:56

Idag kom min mamma hem från Prag.
Som vanligt får jag bara uppleva en liten bit av alla ställen hon vart på i mindre presenter.
Som nu fick ett litet jätte fint halsband som "påminde" henne om mig.
Undra när hon inser att jag tror det är bullshit det hon säger.
För hur kan något påminna någon som man knappt känner för så känner jag om min mamma.
Jag vette fan om hon ens vet något om mig, om hur jag känner.
Få se om hon inser hur många fel hon gjort med mig, en misslyckad unge som inte vågar berätta allt för någon så hon skriver istället allt på en blogg för hela världen att se, smart va?
Ni vet iallafall inte vem jag är och det är därför jag vågar skriva allt skit här.
En tanke
LifeSuck

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards