Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Life Suck - 22 oktober 2013 22:31

Om ni undrar vad en Big Moma är så är det jag, jag är som en andra mamma åt alla mina kompisar för dom som går på mina kompisar går på mig och då får man mental stryk (stryk i hjärnan, man bitchar ut)
Alla mina kompisar typ älskar Big Moma för när jag är hon är jag stödjande och ingen jag menar verkligen ingen kan göra så min kompis mår dåligt.
Saker mina fina peptalks innehåller:
1. Säg att alla andra har fel och att det finns massa andra som tycker som jag.
2. Kramar, låt den gråta på din axel för det kan också vara det den behöver.
3. Säg aldrig att den är dum som gråter över en sån sak
4. Om det är din bästa kompis så låt den inte komma undan få ut vad den känner så den inte ältar allt i huvudet som igentligen är helt fel.
5. Skicka ett långt sms till din kompis som den kan läsa för att få bättre självkänsla och må bra.
6. Låt den prata och om den inte vill prata, prata åt den. Tillsist tycker den att det finns så många fel att den måste rätta till allt.
7. Var den som den alltid kan komma till med problem var deras klippa som finns där genom vått och torrt.

Jag tror det var allt
Life Dont Suck if you Make it better!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards