Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Life Suck - 14 oktober 2013 15:12

För mig är svek och lögner samma sak.
För om man blir utsatt va dom känns det likadant. På samma sätt.
Om man sviker någon håller man inte vad man sa, så om man sagt att man ska göra en sak åt en så gör man det inte så är det en svikning för mig och lögner är när man inte håller vad man lovar men man behöver inte lova att gör saker så.
Lögner och svikningar kommer alla utsättas för väldigt mycket i livet, vissa mer än andra och jag hör till dom där andra.
Jag har blivit besviken så många gånger av att någon svek mig, vissa saker visste inte ens personen som svek mig om att dom gjorde.
Flera gånger i familjen och det är det som gör det så jobbigt.
Jag vart mobbad i flera år och blev sviken många gånger och aa ni vet hur det är, men det värsta var nog ändå från familjen.
Min syster var kamratstödjare och var populär, men gjorde hon något skit åt att jag vart mobbad? Självklart inte så nu har hon förstört min tillit helt och hållet på en grej hon inte ens visste att hon gjorde.
Men hon borde vetat hur jobbigt jag hade, och att hon bara inte skulle bry sig om sig själv.
Mitt brustna hjärta som talar
En tanke
Life really Sucks sometimes

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards